Top Free Online Earning Methods 2018

 

مفت آن لائن آمدنی کے طریقہ کار سے آپ لاکھوں بنا سکتے ہیں. میں بہت سے قانونی طریقوں کی وضاحت کروں گا ۔ جو اصل میں بھی کام کرتے ہو اور جس کے ذریعے آپ اپنے موبائل فون پر آن لائن پیسہ کماسکتے ہیں. آج کل آن لائن آمدنی  پیسہ کمانے بہترین مفت طریقہ ہے اور ادائیگی کا طریقہ بھی آپ کی پسند پر منحصر ہے. آن لائن کمائی کا  یہ طریقہ کار  ایک ہی سمت میں کام نہیں کرتا۔  آن لائن آمدنی کے یہ طریقہ کارلاکھوں کی تعداد میں ہیں جن کی اج میں وضاحت کروں گا۔

اگر آپ آن لائن پیسے بنانا چاہتے ہیں  تو آپ کو اپنے  طریقہ کار  پر توجہ دینا ہو گی۔  آپ انٹرنیٹ پر گوگل اور بہت سے دیگر بڑے پلیٹ فارم پر بھی پیسہ کماسکتے ہیں. لیکن اگر آپ مختصر عرصے میں کمائی کے طریقوں کی کوشش کر رہےہیں ۔ تو  آج میں آپ کو 2018 کا سب سے بہترین آن لائن آمدنی کا طریقہ بتاو گا۔

1:SHORT LINKS:

اگر آپ اپنے موبائل فون   پر بغیر کسی محنت کےپیسے بنانا چاہتے ہیں تو یہ سب سے بہترین طریقہ ہے. اگر آپ کا دوست آپ سے پوچھتا ہے کہ مجھے کسی ایپلی کیشن یا کسی بھی ویڈیو کا لنک بھیجنا ہے تو آپ اس لنک کو کم کرسکتے ہیں اور آن لائن پیسہ کماتے ہیں  انٹرنیٹ پر لاکھوں مختصر لنک پلیٹ فارمز موجود  ہیں۔ جو اپکوں اس کام کے پیسے دیتے ہیں۔

ان میں سے چند ایک مندرجہ ذیل ہیں

 

 

2:BLOGGING:

آپ کچھ محنت کر کے  بلاگر  پر پیسہ بھی کما سکتے ہیں۔بلاگنگ میں  آپکو  سب سے بہتر چیزیں پوسٹ کرنا  ہوتی ہے جو لوگوں کو واقعی ضرورت ہے اور لوگوں کے لئے  مددگار ثابت ہو. اس کے بعدآپ اپنی ویب سائٹ کے مقام پرگوگل کے اشتہارات کی تشہیر کرسکتے ہیں۔. آپ کی ویب سائٹ پر گوگل ایڈسینس اشتھاراتی یونٹ کام کرتی ہے ۔ جس کے ذریعہ  اپ ایک ویب سایٹ سے  پیسہ کما سکتے ہیں۔اب آپ کے دماغ میں ایک سوال پیدا ہوتا ہے کہ کسی بھی رقم کے بغیر آن لائن  کس طرح پیسہ کمانےسکتے  ہیں ۔اس طریقہ کار میں   مختلف ویب سائٹس آ پکے کام کو دیکھتے ہیں۔ اس کے بعد امکو استہارات دیے جاتے ہیں ۔جواپکی ویب سایٹ   پرآنے والے لوگوں کو دکھایا جاتا ہے۔ اگر کوی شخص ان  اشتھارات پر کلک کرتا  ہےتو کمپنی والے کلک کے حساب سے اپکو پیسے دیتا ہے۔

یاد رہے بلاگر پر پیسہ کمانے کے لیے  آپکو بہت ہی تحمل مزاجی سے کام لینا ہوگا۔تب ہی اپ ایک کامیاب بلاگر بن سکتے ہیں۔

 

3:AFFILIATE MARKETING:

آپ اپنے موبائل فون اور کمپیوٹر پر   آن لائن رقم بھی کما سکتے ہیں. ہر کمپنی کو ان کی مصنوعات کی تشہیر کرنا پڑا تھا.۔ یہ انٹرنیٹ پر پیسہ کمانے کا سب سے آسان طریقہ بھی ہے. آپ کو اپنے دوستوں اور خاندان میں مصنوعات کا لنک بھیجنے کی ضرورت ہے ۔تو وہ آپ کے لنک کے ساتھ کسی بھی چیز کو خریدیں تو اس طرح آپ کمشن ملےگا ۔ آپ اس طرح ماہانہ ہزاروں کماتے ہیں۔

مندرجہ ذیل چند ویب سائٹ ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *